The Grenadier Forum
Register Now for enhanced site access.
INEOS Agents, Dealers or Commercial vendors please contact admin@theineosforum.com for a commercial account.

Auxiliary Driving Light Switch

marcusnilsson

Grenadier Owner
Local time
5:38 AM
Joined
Dec 20, 2023
Messages
104
Reaction score
196
Location
Sweden
Hi did you manage to wire it into the aux light? Any advice?
Best regards

From your profile picture I assume you are from Sweden. I just had the same thing done, if you want to get details about the company who did it you can DM me.
 

Brauti06

Grenadier Owner
Local time
5:38 AM
Joined
Nov 12, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Location
Sweden
From your profile picture I assume you are from Sweden. I just had the same thing done, if you want to get details about the company who did it you can DM me.
Hej tack för återkopplingen, jag plockade signalen ifrån aux ljusen. Funkar kanon, även bra att kunna stänga av dem om det behövs
 

marcusnilsson

Grenadier Owner
Local time
5:38 AM
Joined
Dec 20, 2023
Messages
104
Reaction score
196
Location
Sweden
Hej tack för återkopplingen, jag plockade signalen ifrån aux ljusen. Funkar kanon, även bra att kunna stänga av dem om det behövs

Kul! Samma här. Ext2 är master On/Off, och sedan när Ext2 är ON så aktiverar jag Led bar’en med Aux. Sedan går den på/av med vanliga helljuset.

Som du säger så är det smidigt att kunna avaktivera den helt och bara köra dom vanliga Aux ljusen ibland.
 

Brauti06

Grenadier Owner
Local time
5:38 AM
Joined
Nov 12, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Location
Sweden
Kul! Samma här. Ext2 är master On/Off, och sedan när Ext2 är ON så aktiverar jag Led bar’en med Aux. Sedan går den på/av med vanliga helljuset.

Som du säger så är det smidigt att kunna avaktivera den helt och bara köra dom vanliga Aux ljusen ibland.
Snyggt!
 
Back
Top Bottom